نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 19:22

مسابقات انتخابی زورخانه‌ای و پهلوانی پیشکسوتان مرکزی برگزار شد

اراک- مسابقات تیمی و هنرهای فردی زورخانه‌ای و پهلوانی انتخابی پیشکسوتان استان مرکزی برای شرکت در مسابقات کشوری در شهرستان محلات به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن قریشی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور ۳۸ ورزشکار در دو گروه سنی و با حضور تیم آلومینیوم اراک با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد، گفت: به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه، مسابقات انتخابی پیشکسوتان استان در دو رده سنی ۴۰ تا ۵۰ و ۵۰ تا ۶۰ سال با حضور ۳۸ ورزشکار در هنرهای فردی در رشته‌های کباده، چرخ چمنی، چرخ و سنگ برگزار شد.

سرپرست هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی گفت: در این مسابقات نمایندگان شهرهای محلات، شازند، اراک، تفرش، آشتیان و ساوه به همراه تیم آلومینیوم اراک حضور داشتند.

قریشی ادامه داد: پس از پایان مسابقات، در هر رشته از هر گروه سنی، یک نفر برای شرکت در مسابقات کشوری که چهاردهم و پانزدهم اسفندماه در شهر گرگان برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

سرپرست هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی قهرمانی تیم علی‌ابن ابیطالب (ع) شهرستان محلات را در سیزدهمین دوره لیگ برتر تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد قهرمانی استان مرکزی در مسابقات پیش رو باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053100

مهمترین اخبار ایران و جهان: