نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 18:27

آغاز طرح ساماندهی ترافیک پایان سال شهر اصفهان/ افزایش ساعات فعالیت پارکینگ‌ها

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با نزدیک شدن به پایان سال تسهیلاتی جهت ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش حجم ترافیک در ماه پایانی سال اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه فعالیت پارکینگ‌های شهر افزایش‌یافته و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب دایر و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از پارک سوارهای پایانه‌های کاوه، عاشق‌آباد و صفه استفاده کرده و با خاطری آسوده با مترو و اتوبوس به مرکز شهر مراجعه کنند.

حق‌شناس با اشاره به افزایش فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی بیان کرد: در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در کلیه مسیرهای شهر، از ابتدای اسفندماه ناوگان مترو از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه الی ۲۲ فعال بوده و ناوگان اتوبوس‌رانی نیز از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: پارکینگ‌های برخی از مدارس و فضاهای باز به ظرفیت پارکینگ‌های عمومی شهر افزوده می‌شود و اکیپ‌هایی با همراهی پلیس راهور در معابر اصلی بر رفع گلوگاه‌های ایجادشده در اثر پارک دوبل نظارت می‌کنند.

وی از شهروندان خواست تا از پارک دوبل در معابر اصلی پرهیزکرده و در صورت تمایل برای خرید از مرکز شهر از حمل‌ونقل همگانی و یا پارکینگ‌های عمومی استفاده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053044

مهمترین اخبار ایران و جهان: