نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 13:15

تهیه و توزیع 150 بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری «دستگرد امامزاده»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 150 بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری محمداکبر(ع) دستگرد امامزاده تهیه و میان خانواده‌های نیازمند همان شهر توزیع شد.

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری محمداکبر علیه‌السلام دستگرد امامزاده تهیه و میان خانواده‌های نیازمند همان شهر توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در راستای اجرای پویش کمک مؤمنانه و مواسات در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود. 

وی با اشاره به فعالیت نزدیک به ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در استان، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ میلیارد تومان مساعدت‌های مردمی شامل کمک‌های نقدی، غیرنقدی و انجام خدمات رایگان توسط این مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان تحت حمایت و غیرتحت حمایت رسیده است.

محمدی مجموع کمک‌های مردمی در سال جاری را ۱۹۰ میلیارد تومان عنوان و مطرح کرد: این کمک‌ها در قالب صدقات، زکات، طرح‌های امدادی و کمک به ایتام و فرزندان محسنین جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1100188

مهمترین اخبار ایران و جهان: