نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 16:29

بیمارستان جدیدی در شادگان احداث می‌شود

آبادان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با مشخص شدن پیمانکار در مناقصه اسفندماه، کلنگ بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان به زودی به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه نظارت بر درمان صورت گرفته و با همکاری بین‌بخشی، برخوردهای خوبی با متخلفان درمانی و بحث پول‌های زیرمیزی صورت گرفته و حتی شاهد چند تعطیلی مطب نیز بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: اگر شکایتی مبنی بر پرداخت پول در حوزه خارج از بیمارستان دریافت کنیم، آن پول حتماً به بیمار برگشت داده خواهد شد و پزشک خاطی نیز جریمه می‌شود.

محمدی افزود: برای تعرفه‌های دندانپزشکی نیز واحد بازرسی جداگانه و شماره تماسی ویژه را در نظر گرفتیم که این شماره تماس در معرض دید عموم قرار گرفته و امیدواریم مردم در این حوزه ما را یاری داده و نسبت به اعلام تخلفات صورت‌گرفته در حوزه دندانپزشکی با ما همکاری کنند.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که در شیفت‌های عصر با کمک خیریه‌ها با تعرفه‌ای متعارف و ارزان‌تر از مطب، خدمات دندانپزشکی ارائه بشود. این خدمات هم اکنون در دارخوین و شادگان ارائه می‌شوند و در آینده نزدیک هم پیگیر اجرایی شدن آن در آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به این موضوع که پروژه‌های بهداشتی بسیاری در کشور در حال پیگیری هستند، گفت: سهم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و شادگان ۳۱ پروژه است که احتمال افزایش این عدد نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت شهید باهنر آبادان که ساخت دوباره آن از سال ۹۶ متوقف شده بود با توجه به اعتبارات و همکاری پالایشگاه در روزهای آینده با اعتبار اولیه ۱۳ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

محمدی گفت: ضمن اینکه ساخت یکی از مراکز بهداشت شادگان که از سال ۹۶ متوقف شده بود و در سال ۱۴۰۱ پیمانکار قبلی کنار گذاشته و موضوع وارد مناقصه شده و پیمانکار جدید مشخص شده و در آینده نزدیک کلنگ‌زنی آن اجرایی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059000

مهمترین اخبار ایران و جهان: