نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 14:43

وصول مالیات در استان سمنان ۹۴ درصد رشد داشته است

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه وصول مالیات در استان ۹۴ درصد رشد داشته است، گفت: در شاخص‌های اقتصادی طی سال جاری نیز شاهد ارتقاء بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا هاشمی ظهر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه وصول مالیات در استان ۹۴ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: این مهم از رشد اقتصادی در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم حکایت دارد.

وی ضمن بیان اینکه شاخص‌های اقتصادی در استان سمنان نیز ارتقا یافته است، افزود: برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می‌طلبد تا تقویت سرمایه گذاری در سطح استان به صورت ویژه مورد پیگیری واقع شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه کاهش جمعیت جوان و کمبود آب دو معضل عمده استان محسوب می‌شوند، ابراز داشت: می‌بایست کارگروه‌هایی که در این راستا تشکیل شدند به صورت ویژه این مباحث را رصد و راهکارهای خود را برای حل موضوع ارائه دهند تا به صورت اجرایی و مصوبات اجرایی شوند.

هاشمی ضمن بیان اینکه یکی از شاخص‌های مهم برای رشد اقتصادی فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری است، تصریح کرد: از جمله مهمترین فاکتورها برای سرمایه گذاری وجود اینترنت است که در دولت سیزدهم نیز به آن تاکید شده و اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه در استان سمنان ۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه اینترنت شده است، افزود: در راستای سیاست‌های کاری دولت سیزدهم بهره برداری و افتتاح پروژه‌های مربوط به اینترنت در سطح شهرستان‌ها به اجرا درآمده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1056200

مهمترین اخبار ایران و جهان: