نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 23:29

رئیس ائتلاف فتح عراق: راه پیروزی ملت بحرین ایستادگی و مقاومت است

رئیس ائتلاف فتح عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت که ملت بحرین برای رسیدن به پیروزی هیچ چاره ای جز ایستادگی و مقاومت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الغدیر، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق در اظهاراتی تأکید کرد که ملت بحرین در معرض ظلم رژیم آل خلیفه قرار دارد و نهادهای بین‌ المللی و بسیاری از کشورها در قبال این مسئله سکوت کرده ‌اند.

وی افزود: ملت بحرین برای رسیدن به پیروزی، هیچ چاره‌ای جز ایستادگی ندارد و دولت بحرین باید در وضعیت خود و تعامل با ملت این کشور بازبینی کند.

العامری که در همایش انقلابیون بحرینی به مناسبت دوازدهمین سالگرد انقلاب این کشور سخنرانی می کرد، درباره مسئله یمن نیز گفت: ائتلاف بین ‌المللی و حمایت های آمریکا، نتوانست اراده و ایستادگی ملت یمن را در هم شکند.

رئیس ائتلاف فتح با اشاره به اینکه هر کس فکر کند ظلم ادامه خواهد داشت، در توهم به سر می ‌برد، اظهار داشت: عملیات های قهرمانانه مقاومت فلسطین، منجر به نابودی رژیم صهیونیستی صهیونیستی خواهد شود و در نهایت اراده ملت فلسطین پیروز خواهد شد.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

گفتنی است، مردم بحرین همزمان با سالروز انقلاب ۱۴ فوریه، تظاهرات کردند و خواستار آزادی فوری بازداشت شدگان سیاسی شدند. صدها بحرینی بنابه دعوت آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور، در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کرده و تداوم حرکت‌های مردمی را اعلام کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038988

مهمترین اخبار ایران و جهان: