نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 14:13

امدادرسانی به یک لنج در آب‌های بندر دیر با موفقیت انجام شد

بوشهر- رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی به موتور لنج در آب‌های بندر دیر، با حضور به موقع شناور ناجی با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت خسروی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی دیر مبنی بر نقص فنی، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی ۸ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: ناجی ۸ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد شرایط شناور آسیب دیده به دلیل از کار افتادن موتور نیاز به یدک کشی دارد بنابراین جهت اطمینان از وضعیت شناور در موقعیت ماند، همچنین هماهنگی لازم جهت اعزام یک فروند موتور لنج امدادرسان به منظور یدک کردن و انتقال شناور آسیب دیده صورت گرفت.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ناجی ۸ اعلام کرد موتور لنج امدادرسان به موقعیت رسیده و عملیات یدکی کشی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: شناور ناجی در ادامه به سمت پایگاهش بازگشت و در اسکله پهلو گرفت و شناور امدادرسان نیز به همراه موتور لنج آسیب دیده در اسکله بندر دیر پهلو گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1037900

مهمترین اخبار ایران و جهان: