نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 17:23

روند توسعه شهرستان دیلم سرعت گرفته است/ اجرای پروژه‌های بزرگ

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از پروژه‌های بزرگ عمرانی و اقتصادی در دیلم خبر داد و گفت: روند توسعه شهرستان دیلم سرعت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری دیلم اظهار داشت: از تلاش سرپرست فرمانداری دیلم و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر به نحو احسن تقدیر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر امسال، پروژه‌های مهم و خوبی افتتاح و کلنگ زنی شد و باید به سمتی حرکت کنیم که شهرستان دیلم روند توسعه را طی کند.

وی افزود: برای تسهیل در خدمات رسانی به مردم و ایجاد عدالت در جامعه، تیمی در استانداری بوشهر تشکیل شده است که به صورت مکرر از ادارات دارای ارباب رجوع زیاد، بازدید و نظارت می‌کنند.

پورات با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در این سفر ۲ وزیر به دیلم سفر خواهند کرد، جا دارد اولویت بندی در نیازهای این شهرستان صورت پذیرد.

وی ادامه داد: وضعیت کشور به نحوی است که دشمنان اسلام علیه ما جنگ ترکیبی به راه انداخته و فشار اقتصادی بر ملت تحمیل شده است اما آنها بدانند با یاری خدا توطئه‌های آنها خنثی و مانند همیشه مردم غیور ایران اسلامی از این نبرد ناجوانمردانه، سربلند بیرون می‌آیند.

در این جلسه محمدامین خلیجی به عنوان سرپرست جدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دیلم معرفی و از زحمات اسماعیل عباسی سرپرست سابق تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050988

مهمترین اخبار ایران و جهان: