نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 13:00

اجرای رزمایش تجلیل از جانبازان در مازندران

بابلسر- فرمانده سپاه کربلا با تقدیر از تلاش های جانبازان و ایثارگران گفت: رزمایش تقدیر و تجلیل از ایثارگران و جانبازان در استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی پیش ازظهر شنبه در آئین تقدیر از جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد استان با تقدیر از خانواده‌های همسران جانبازان اظهار داشت: این خانواده‌ها ایثارگرانه به جانبازان کمک و خدمت می‌کنند.

وی با اظهار این که تلاش کردیم با بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه‌ها از تلاش‌های جانبازان و ایثارگران تقدیر کنیم، شمار جانبازان بالای ۷۰ درصد در استان را هزار ۲۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: سرکشی و دیدار با جانبازان والامقام امروز به صورت همزمان در استان انجام می‌شود.

وی با عنوان این رزمایش تجلیل و دیدار با جانبازان بالای ۷۰ درصد در استان برنامه ریزی شده است، خدمات این ایثارگران را ارج ننهاد.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید مازندران نیز گفت: طی ۱۴ ماه اخیر چهار دیدار توسط استاندار با جانبازان قطع نخاعی در استان صورت گرفت.

وی با بیان این که اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان مردمی شده است، گفت: خوشبختانه فرهنگ ایثار و شهادت در استان نهادینه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1071644

مهمترین اخبار ایران و جهان: