نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 12:23

سلاح ایمان عامل پیروزی ملت ایران در بهمن۵۷/ وزیر خارجه دولت نهم سخنران ۲۲ بهمن در یاسوج

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر امور خارجه دولت نهم، سخنران روز ۲۲ بهمن مرکز استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست کمیته بزرگداشت دهه فجر گفت: رهبری حکیمانه حضرت امام(ره)، استقامت، پایداری، اتحاد و همبستگی ملت ایران و توکل و استعانت از خداوند متعال باعث شد انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد عنوان با بیان اینکه دولت پهلوی بهترین امکانات را در اختیار داشت، افزود: از جمله امکاناتی که دولت پهلوی در اختیار داشت ارتش قوی بود.

وی با بیان اینکه ساواک به عنوان قوی‌ترین و مجهزترین نهادهای سرکوب‌کننده و جاسوسی دولت پهلوی بود، گفت: دولت پهلوی بالاترین درآمد نفتی را داشت اما درآمدها را یا خرج عیاشی دربار و یا کشورهای اروپایی می‌کرد لذا دولت پهلوی همه عناصر قدرت را داشت اما چون به کدخدا بسنده کرده بود و خدا و مردم را نداشت در مقابل سیل خروشان مردم شکست خورد.

وی ادامه داد: سرانجام طاغوت و طاغوتیان در ۲۲ بهمن سال ۵۷ شکست خوردند و ثمره مبارزات چندین ساله ملت ایران، اتحاد و یکپارچه و تنها با سلاح ایمان به پیروزی رسیدند و ثابت شد که وابستگی به غرب و شرق و داشتن تسلیحات نظامی در مقابل ایمان وحدت و همبستگی ملت بی‌تاثیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی چهار دهه عمر انقلاب همواره چشم جهانیان به مناسبت‌های ملی و دینی ملت ایران از جمله ۲۲ بهمن است اما سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۴۰۱ با توجه به جنگ ترکیبی دشمن رنگ و بوی خاصی گرفته است.

حجت‌الاسلام خاضع عنوان کرد: ستاد دهه فجر استان با ۲۴ کمیته از مدت‌ها قبل تشکیل شد و برنامه‌های خیلی خوبی تدارک دیده شد که تعدادی اجرا شد و تعدادی اجرا خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: دو سه برنامه محوری از جمله نورافشانی شهرها در شب ۲۲ بهمن و  بانک تکبیر الله اکبر از جمله برنامه‌های ۲۲ بهمن است که از مردم دعوت می‌کنم بانک تکبیر را که یادآور رهایی ملت ایران از ظلم و ستم استکبار است را باشکوه‌تر برگزار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در سراسر استان برگزار می‌شود و در مرکز استان از میدان هفتم تیر_ خیابان طالقانی_ میدان جمهوری_ میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

خاضع عنوان کرد: مراسم ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز ۲۲ بهمن آغاز و منوچهر متکی وزیر امور خارجه دولت نهم در اجتماع مردم مرکز کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی خواهد کرد.

وی از مردم برای حضور باشکوه در مراسم ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: حضور باشکوه مردم بیعت مجدد با امام و رهبری و شهدا و خنثی‌سازی همه توطئه‌های دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024488

مهمترین اخبار ایران و جهان: