نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 22:42

ساخت تصفیه خانه آب نکا با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود

نکا- فرماندار نکا با اشاره به اهمیت تأمین آب شرب در منطقه از کلنگ زنی پروژه‌ تصفیه خانه سد گلورد در پایین دست شاهبند با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بابایی شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان نکا گفت: پروژه‌ی بزرگ تصفیه خانه‌ی سد گلورد جهت تأمین آب شرب و استفاده از آب کشاورزی از نیازهای بسیار مهم مردم منطقه به شمار می‌آید که با بهره برداری از این طرح مردم شرق مازندران در حوزه‌ی آب شرب و استفاده از آب‌های سطحی برای اراضی کشاورزی از دغدغه‌ی کمتری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: این پروژه در پایین دست شاهبند با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در اعیاد شعبانیه کلنگ زنی می‌شود که در بازه زمانی ۸ ماه به پایان می‌رسد.

فرماندار نکا در ادامه با اشاره به حضور ماندگار مردم شهرستان در ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور ماندگار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قاب پر افتخاری از بصیرت و ولایتمداری مردم نکا در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بود که نشان دادند هر جا بحث اقتدار نظام و ولایت مداری در میان باشد مردم گوش به فرمان ولایت فقیه در صف اول قرار می‌گیرند.

به گفته بابایی هر وقت اقدامات اساسی در مسائل معیشتی مردم صورت گیرد سر و صداها و اخلال‌های دشمنان زیاد می‌شود که این امر نشان از اجرای نقشه پیچیده دشمنان علیه این نظام و انقلاب است.

وی اضافه کرد: در این برهه‌ی حساس باید مراقب دشمنی‌ها در داخل و خارج کشور باشیم چرا که مطمئن هستیم دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم اقدامات سازنده‌ای را انجام خواهد داد.

نماینده عالی دولت در ادامه بر نظارت دقیق بازار تاکید و متذکر شد: متأسفانه نظارت‌هایی که هم اکنون در بازار شهرستان انجام می‌گیرد مطلوب نیست لذا انتظار می‌رود جهاد کشاورزی و دستگاه‌های مربوطه تمام تلاششان را به کار ببندند تا مردم در ایام پیش رو با کمترین دغدغه مواجه شوند.

فرماندار نکا با اشاره به کلنگ زنی ۷۰۰ مسکن در حوزه نهضت مسکن ملی شهرستان اظهار کرد: در حوزه مسکن اقدامات بسیار خوبی انجام شده است به طوری که از سهمیه هزار مسکن در سال جاری ۷۰۰ مسکن کلنگ زنی شد و با رفع مشکل تأمین زمین به دنبال تحقق شعار دولت سیزدهم هستیم.

گفتنی است، تأمین نان، حفاظت از میراث فرهنگی، مدیریت ساحل و فضاسازی شهر در استقبال از نوروز از جمله مباحث مطرح شده فرماندار نکا در جلسه‌ی شورای اداری امروز بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053300

مهمترین اخبار ایران و جهان: