نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:34

امام جمعه موقت ورامین: نباید در میان مشکلات، دستاوردهای انقلاب فراموش شود

خطیب جمعه ورامین گفت: منافقین، صهیونیست‌ها، دولت‌های دست نشانده دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را زمین بزنند اما این انقلاب روز به روز قوی تر روبه جلو در حال حرکت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به آیه‌ای از سوره توبه گفت: هیچ حرکت دسته جمعی که کفار را عصبانی کند، صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه برای آن پاداش عمل صالح ثبت شود.حفظ نظام اسلامی از اهم واجبات است و پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی اهمیت فراوان دارد و به همین دلیل هرگونه اقدامی در جهت حفاظت از نظام اسلامی از نظر شرعی تکلیف واجب است. برای هر قدم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن عمل صالح ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به زلزله خوی گفت: این زلزله در هوای سرد همه را آزرده خاطر کرد از نهادهای مرتبط و مردم عزیز تقاضا داریم تابه هموطنانمان کمک کنند. 

امام جمعه موقت ورامین در ادامه درخصوص زلزله وحشتناک ترکیه و سوریه افزود: بحمدالله کشورمان با اینکه خود درگیر زلزله خوی بود، اما از ابتدا در کنار مردم زلزله زده ترکیه و سوریه ایستاد.

محمودی با بیان اینکه ۲۵ بهمن، سالگرد صدور حکم تاریخی امام است در خصوص سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی بیان کرد: این حکم از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد، باید برخلاف مصلحت اندیشی های کاذب با صراحت موضع گرفت.

خطیب جمعه ورامین گفت: این ایستادگی امام درس بزرگی برای همه انقلابیون و پیروان راه امام است، برخی افراد متأسفانه به خاطر جوسازی‌ها و دشمنی‌ها  از ارزش‌ها عقب نشینی می‌کنند، عقب نشینی و کوتاه آمدن از مبانی اسلام و انقلاب قابل توجیه نیست.

وی ۲۲ بهمن را به تعبیر امام از اعیاد حقیقی ملت ایران دانست و ادامه داد: این روز به تعبیر امام از اعیاد حقیقی ملت ایران است، در این روز بت‌های زمان شکسته شد و بانگ تکبیر به گوش جهانیان رسید.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که صاحب این انقلاب امام عصر (عج) است، گفت: ۴۳ سال است، که منافقین، ضد انقلاب، سلطنت طلب‌ها، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، دولت‌های دست نشانده منطقه و مجامع ضدبشری بین المللی، همه و همه دست به دست هم دادند، که این انقلاب را زمین بزنند، اما نتوانستند و علی‌رغم این دشمنی‌ها قطار انقلاب روز به روز فراگیرتر و قوی‌تر رو به جلو در حال حرکت است.

محمودی ادامه داد: البته در طول این ۴۳ سال دولتها، احزاب و گروه‌های گوناگون بر سر کار آمدند و گاهاً افرادی فاسد، منحرف، مزدور و یا نفوذی در بدنه دولت‌ها بوده اند و تاکنون به لطف الهی رسوا شدند و اگر امروز هم باشند، یقیناً رسوا خواهند شد، اما نمره این افراد را نمی‌توان با انقلاب اسلامی و انقلابیون و افراد خالص یکی دانست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما ۲۲ بهمن به میدان می‌آییم که بگوییم پای انقلابمان ایستاده ایم و هرگز از انقلاب جدا نخواهیم شد، فردا یقیناً خیابان‌های شهر شهیدان ۱۵ خرداد مملو از جمعیت وارثان قیام ۱۵ خرداد خواهد بود، نباید اجازه داد در میان مشکلات و ضعف‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی فراموش شود.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031644

مهمترین اخبار ایران و جهان: