نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 20:36

شناسایی و دستگیری عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش پلیس امنیت عمومی استان عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در خصوص مسمومیت سریالی دانش آموزان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع مسمومیت دانش آموزی در برخی از استان های کشور و ایحاد جو روانی برای خانواده ها و دانش اموزان در فضای حقیقی و مجازی ، برابر رصد فضای مجازی صورت گرفته مشخص شد فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در صفحه ای مشخص با تعداد بالایی دنبال کننده اقدام به تشویش اذهان عمومی در خصوص اتقاقات اخیر و مسمویت سریالی دانش آموزان در فضای مجازی می نماید.

 وی افزود: شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی در دستورکار قرار گرفت و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات ادمین صفحه فوق به هویت معلوم شناسایی شد.  

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: با تلاش همه جانبه کارشناسان  پلیس امنیت عمومی استان در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان به عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان توصیه کرد همواره توصیه‌های پلیس را در فضای حقیقی و مجازی جدی بگیرند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های سایبری با شماره 096380 یا سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش گزارشات مردمی‌ گزارش کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1091288

مهمترین اخبار ایران و جهان: