نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 18:23

استقلال شخصیت قهرمانی دارد/ زبان پرتغالی خیلی سخت است

هافبک تیم استقلال با بیان اینکه با پیروزی هایی که به دست آورده ایم به قهرمانی امیدوار شده ایم گفت: استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده و می تواند به این مهم دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محبی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال برابر پیکان گفت: امروز توانستیم با یک بازی خوب به یک برد هم دست پیدا کنیم. در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی گرفته ایم و امیدوارم این روند را ادامه داده و به قهرمانی برسیم.

وی تاکید کرد: استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده است البته کار سختی در پیش داریم ولی مطمئنم با اتفاقاتی که در فوتبال رخ خواهد داد می توانیم در پایان فصل یک بار دیگر جام را بالای سر ببریم.

محبی در مورد اینکه درست است که گفته می شود مربی پرتغالی استقلال به تیم حریف حرف های زننده ای زده است گفت: زبان پرتغالی فوق العاده سخت است و من نمی دانم در این چند وقت چطور همه پرتغالی یاد گرفته اند؟ البته من با توجه به اینکه در خوشحالی بازیکنان بودم متوجه حرف های کادر فنی خودمان نشدم اما بعید می دانم که همه به این زودی پرتغالی یاد گرفته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال به روزهای خوبش رسیده است و حالا باید این روند را ادامه بدهد. امیدوارم در دیدارهای بعدی و با حمایت هوادارانمان بتوانیم روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036588

مهمترین اخبار ایران و جهان: