نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:10

یکپارچگی و عزتمندی ایرانیان بار دیگر برای دشمنان نمایان شد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بی نظیر و پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکپارچگی و عزتمندی ایرانیان را بار دیگر برای دشمنان نمایان کرد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آحاد مختلف مردم از شیعه و سنی و اقوام مختلف ساکن در گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صحنه آمدند تا یکپارچگی و وحدت خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب بکشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزت و اقتدار و اعتماد مردم به یکدیگر و مسئولان را نمایان کرد.

وی گفت: حضور دهه هشتادی‌ها و نوجوانان نقطه عطف راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود که ثابت کرد نوجوانان و جوانان این مرز و بوم پایبند استقلال و عزت کشور هستند.

سنگدوینی بیان کرد: در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی همه اقوام و مذاهب زیر پرچم واحد جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند تا به دشمنان بگویند که خون شهدا پایمال شدنی نیست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نهال انقلاب اسلامی ایران به درخت تنومندی تبدیل شده که حتی در خم شدنی هم نیست.

وی ادامه داد: دشمنان احمق و نادان جمهوری اسلامی ایران بدانند که هرگز نمی‌توانند به هیمنه باشکوه و با عظمت جمهوری اسلامی ایران آسیبی وارد کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033400

مهمترین اخبار ایران و جهان: