نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:58

مردم لامرد با امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند

لامرد- مردم لامرد با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی و با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم خونگرم لامرد در جنوب استان فارس با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی و با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان تجدید میثاق بستند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا خوشنویس استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی، مجاهد نستوه و پدر معنوی منطقه حضرت حجت الاسلام هاشمی شهیدی، بر پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: همه ما باید قدردان خون پاک شهدا و امام شهیدان و مجاهدان راه حق باشیم و این مسیر، مسیری است که به سعادت و پیروزی ختم خواهد شد.

حجت الاسلام خوشنویس تصریح کرد: راهبرد دشمنان ایران اسلامی و شیطان صفتان، ایجاد اختلاف و درگیری است و مهمترین تاکتیک آنها، دروغ پردازی و شایعه سازی است که با حفظ وحدت و همدلی که شرط لازم برای پیشرفت و آبادانی کشور است به سرانجام خواهیم رسید.

وی بیان کرد: بیش از ۲۴ کشور به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تمام تلاش و قدرت و زورآزمایی خود آخرین ضربه خود را در این چند ماهه برعلیه کشور و مردم ایران انجام دادند تا ایران اسلامی را از پای درآورند، که متوجه این شدید که این انقلاب استوارتر و محکم‌تر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: حضور پرشکوه و باصلابت مردم پیامی به دشمنان داخلی و خارجی داشت و آن هم این است که این مردم به صحبت‌های پوشالی و پوچ شما هیچ توجهی نمی‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033544

مهمترین اخبار ایران و جهان: