نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:49

شهیدان استقلال و پیشرفت را برای ما به ارمغان آوردند

خرم‌آباد- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تاکید کرد: شهیدان استقلال، آزادی، امنیت، عزت، پیشرفت و حاکمیت اسلام را برای ما به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم آباد، اظهار داشت: شهیدان استقلال، آزادی، امنیت، عزت، پیشرفت و حاکمیت اسلام را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه شهیدان با نثار هستی خویش این مواهب را نصیب ملت کردند، افزود: درود می‌فرستم به مردان و شیر زنان قهرمان که انقلاب را به ثمر نشاندند و شما مردم غیور که ۴۴ سال از انقلاب پاسداری کردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم، گفت: مردم لرستان معنای غیرت و جوانمردی را از شما به یاد داریم.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه لرستان یعنی دلیرمردی، ایستادگی، مقاومت، فهم، بصیرت، ولایتمداری و عاشقانه پای ولایت و رهبری ایستادن، افزود: لرستان سرزمینی است که برای این آرمان‌های بلند خود بیش از شش هزار شهید تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان کوردل ببینند اینها مردم ایران هستند، این جمعیتی که قاب دوربین‌ها از نمایش عظمت آنها ناتوان هستند، ادامه داد: این جمعیت با عشق و شور آمده‌اند تا اعلام وفاداری کنند به راه شهیدان و امامین انقلاب، آفرین به شما مردم ایران که در همه شهرها و روستاها حماسه آفریدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز ده‌ها میلیون جوان و پیر آمده‌اند، بیان داشت: ملت ایران ۴۴ سال پیش دیکتاتوری شاهانه را محو کردند تا مسیر آینده خود را رقم بزنند.

در حال تکمیل....

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032988

مهمترین اخبار ایران و جهان: