نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 19:49

گفتگو حلقه مفقوده احزاب و جریان‌های سیاسی است

قزوین- فرماندار قزوین گفت: اختلاف نظر و دیدگاه بین احزاب و گروه‌های سیاسی امری طبیعی است و گفتگو و تعامل حلقه مفقوده جریان‌های سیاسی است و با همدلی مشکلات را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی ظهر جمعه در نشست مشترک با دبیران احزاب و جریان‌های سیاسی قزوین، با اشاره به شرایط فعلی کشور، اظهار داشت: اتفاقات اخیر نشان داد که نقشه دشمن مشخص است، آنها به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف هستند و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری راهبرد اصلی ما باید تقویت همبستگی و اتحاد ملی در کشور باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسه این است که با برقراری ارتباط پیوسته و مؤثر بین دیدگاه‌های سیاسی مختلف بتوانیم در جهت تصمیم‌گیری و اجرای امور به خوبی عمل کنیم، تلاش می‌کنیم از ایده‌های موجود در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند شویم و گوش شنیدن نقدها را داشته باشیم.

فرماندار قزوین اضافه کرد: انقلاب اسلامی دارای حیات است و انقلاب زنده باید بتواند نیازهایش را تأمین کند، یکی از نیازهای مهم ما تقویت اتحاد ملی بر پایه منافع اصلی کشور است که هر کس در هر جایگاهی باید سهم خود را ایفا کند، قطعاً در این مسیر نقش احزاب بسیار مهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032188

مهمترین اخبار ایران و جهان: