نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 20:47

شناسایی یک واحد انبار احتکار کاغذ و لوازم تحریر در ایلام

معاون بازرسی، نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام گفت: یک واحد انبار کاغذ و لوازم تحریر احتکار شده طی صبح امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن در شهر ایلام کشف شد.

کاکاخانی معاون بازرسی، نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با رصد اطلاعاتی و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، همکاری دادستانی مرکز استان، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان اداره کل صمت استان یک واحد انبار کاغذ و لوازم  تحریر احتکار شده طی صبح امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن در شهر ایلام کشف شد.

وی افزود: براساس بررسی انبار کشف شده تعداد 6535 قلم لوازم تحریرو کاغذ بسته بندی در سایزهای مختلف به ارزش ریالی ۱۱۰۰ میلیون ریال که به صورت مخفیانه و غیرقانونی در محل یک واحد مسکونی احتکار شده بود شناسایی و پس از صورت جلسه اقلام مکشوفه، پرونده تخلفاتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون بازرسی، نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام گفت: براساس اطلاعاتی دریافتی طی هفته اخیر مبنی بر احتمال عدم عرضه و احتکار کاغذ توسط برخی واحدهای صنفی، موضوع در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت قرار گرفت و با تشکیل گشت‌ مشترک، تعداد سه واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کاکاخانی گفت: هرگونه تخلف کم فروشی، تقلب، گرانفروشی و احتکار را از طریق سامانه 124 گزارش نمایید.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041000

مهمترین اخبار ایران و جهان: