نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 22:23

بیش از ۳۴۰ هزار بیمه شده جدید در صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور

مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۳۴۰ هزار بیمه شده جدید در صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، بیت‌الله برقراری امشب در مراسم معارفه رییس جدید شرکت فولاد خراسان که در سالن جلسات شرکت مجتمع فولاد خراسان برگزار شد، اظهار کرد: از بدو دولت سیزدهم بیش از ۳۴۰ هزار بیمه شده جدید داریم که این میزان بیش از ۵ برابر دولت‌های قبلی است.

مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور افزود: برای اولین بار مستمری‌بگیران ۳ استان بیمه تکمیلی شدند که به تدریج در بقیه استان‌ها هم این اقدام عملی خواهد شد.

پرداخت ۲۲هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مستمری‌بگیران بیمه روستائیان و عشایری

برقراری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: برای اولین بار ۲۲۰۰۰فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به مستمری بگیران صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ،بدون نیاز به مراجعه به بانک و ارائه ضامن پرداخت شده است. 

 وی اضافه کرد: یکی از ملاک‌های توسعه یافتگی در دنیا بحث فولاد است و یکی از برندهای فولاد، فولاد خراسان در شرق کشور است.

برقراری تصریح کرد: عمده سهامداران فولاد خراسان صندوق بیمه روستاییان و عشایر هستند که تولید کننده هستند از این رو ما باید از سرمایه‌های روستاییان و عشایر به شدت مراقبت کنیم و توسعه دهیم.

وی تشریح کرد: جامعه هدف ما ۳۰ میلیون نفر هستند به علاوه شهرهای زیر ۲۰هزار نفر اما از این جامعه هدف تنها ۲۵ درصد در مجموعه فولاد جذب شده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041100

مهمترین اخبار ایران و جهان: