نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 11:38

۴ پروژه تولیدی و عمرانی در تویسرکان به بهره برداری رسید

همدان- فرماندار تویسرکان گفت: چهار پروژه تولیدی و عمرانی بزرگ با اعتباری بالغ بر ۴۲۶ میلیارد تومان در شهرستان تویسرکان مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفته است.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: پروژه شرکت الیاف سازان آتیه‌نوین با هدف تبدیل ضایعات باقی مانده از بطری‌های خالی به الیاف با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۷۲ نفر در شهرستان تویسرکان افتتاح شده است.

وی افزود: شرکت الیاف سازان آتیه‌نوین در وسعت ۵ هزار متر مربع زیربنا در حوزه صنایع نساجی احداث شده است.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: فاز نخست طرح شرکت سرزمین میوه‌های شادمان آروند برای سورتینگ، بسته‌بندی، سردخانه و سبدسازی با سرمایه‌گذاری ۶۰۵ میلیون دلار به همت سرمایه‌گذار خارجی افتتاح شد.

افشاری بیان کرد: پروژه سرزمین میوه‌های شادمان آروند برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی کرده است همچنین این طرح به منظور بهینه‌سازی محصولات کشاورزی و توسعه گلخانه ایجاد شده است.

وی هدف مهم این پروژه را جلوگیری از خام‌فروشی محصولات، حذف دلال و اشتغال‌زایی نام برد و تشریح کرد: فاز دوم این پروژه در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌شود برای اشتغال‌زایی مستقیم ۱۰۰ نفر و غیر مستقیم حدود ۴۰۰ نفر در فاز دوم ایجاد شود.

این مقام مسؤول مطرح کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر فرسفج در زمینی به مساحت ۱۱۵۲ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و ریاست جمهوری در دهه فجر افتتاح شده است.

فرماندار تویسرکان در پایان ادامه داد: یک واحد مسکونی مقاوم سازی شده در روستای کریم‌آباد به نمایندگی از ۵۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035588

مهمترین اخبار ایران و جهان: