نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 19:17

تخصیص ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های اردبیل

اردبیل- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت:هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های مواصلاتی و بزرگراهی استان اردبیل تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شایقی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های راه استان اردبیل اظهار کرد: با پیگیرهای به عمل آمده از محل تهاتر نفت و ظرفیت ماده ۵۶ و سایر منابع هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های مواصلاتی و بزرگراهی استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه بزرگراه‌ها به عنوان اولویت استان در حال اجرا است، گفت: امسال ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد و سال آینده نیز تلاش بر این است تا بیش از ۶۰ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به رشد پنج برابری اعتبارات جاده‌های استان بیان کرد: تلاش بر این است تا از ردیف‌های مختلف ملی و ظرفیت‌های قانونی بودجه برای جذب اعتبارات این حوزه استفاده شود.

شایقی ادامه داد: همه جاده‌های اصلی استان که به چهار خطه ارتقا می‌یابد دارای ردیف اعتبارات ملی است و در کنار آن جذب اعتبارات از طریق فاینانس بانکی و تهاتر نفتی در این حوزه مد نظر قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034688

مهمترین اخبار ایران و جهان: