نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 10:08

خدمت‌بی‌منت پزشکان گنبدی در مناطق‌کمترخوردار

رئیس بسیج‌جامعه پزشکی شهرستان گنبدکاووس گفت: در چهارماه اول امسال پزشکان بسیجی شهرستان گنبدکاووس در قالب گروه‌های جهادی بیش از 2 هزار نفر از مردم مناطق محروم را بصورت رایگان ویزیت کردند.

ناصر احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهارکرد: رسالت بسیج‌جامعه پزشکی اعزام پزشکان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی به مناطق‌کم‌ برخوردار است و در این راستا پزشکان گنبدی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در مناطق محروم حاضر شده و خدمات‌بی‌منت خود را بصورت رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این گروه جهادی در کنار فعالیت‌های پزشکی، برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برای سنین مختلف مردم مناطق‌کم‌برخوردار برگزار می‌کنند.

رئیس بسیج‌جامعه‌پزشکی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: در چهار ماه اول امسال گروه جهادی پزشکی طی ۲۵ مرحله در ۱۴ روستا و ۱۱ منطقه محروم و نوارمرزی شهرستان گنبدکاووس حضور پیداکرده‌است و خدمات خود را بصورت کاملا رایگان ارائه داده‌است.

وی بیان کرد: در این مدت تعداد 2 هزارو ۴۶۹ نفر ویزیت رایگان شدند و به ارزش ۱۰ میلیون تومان دارو رایگان به این افراد تحویل شده‌است.

احمدی گفت: خوشبختانه ۹۰ درصد پزشکان گنبدی عضو بسیج‌ جامعه‌ پزشکی شهرستان گنبدکاووس بوده و در زمان‌های مختلف مشتاقانه در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای ارائه خدمت حضور پیدا می‌کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430044

مهمترین اخبار ایران و جهان: