نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 02:33

هشدار گردان جنین به صهیونیست‌ها درپی شهادت سه جوان فلسطینی

گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروهان‌های قدس در این بیانیه اعلام کردند: رژیم صهیونیست بداند که خون شهدا بر شعله آتش مقاومت خواهد افزود و موجب تداوم انتفاضه مسلحانه فلسطین خواهد شد.

وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز» روز یکشنبه گزارش داد که گردان جنین وابسته به گروهان‌های قدس با هشدار به صهیونیست‌ها در بیانیه خود با اشاره به ترور بزدلانه صهیونیست‌ها علیه مبارزان فلسطینی تاکید کرد که این جنایات هرگز خللی در عزم مجاهدان فلسطینی که منتقم خون شهدا هستند وارد نخواهد کرد و تا نابودی و شکست دشمن متجاوز این انتفاضه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این پیام هشدارآمیز پس از آن منتشر می‌شود که در عملیات ترور روز یکشنبه رژیم صهیونیستی در شهر جنین، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

در خبری مرتبط، هزاران نفر از ساکنان شهر جنین شامگاه یکشنبه با حرکت به سمت اردوگاه این شهر، ترور جنایتکارانه ۳ جوان فلسطینی به دست ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

همزمان با ترور جنایتکارانه امروز ۳ جوان فلسطینی در جنین، «ایتمار بن غفیر» وزیر تندرو صهیونیست‌ها شامگاه یکشنبه در اظهاراتی نژادپرستانه تاکید کرد: هرکس یک فلسطینی را به قتل برساند، شایسته تقدیر است.

جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها در جنین و ترور سه نفر از فلسطینیان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با تشدید تجاوزات و عملیات ترور خود و به شهادت رساندن سه نفر دیگر از فلسطینیان، یک جنایت تمام عیار را مرتکب شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429688

مهمترین اخبار ایران و جهان: