نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 10:01

ذخیره سازی ۱۵ هزار کیسه آرد در ایلام

سرپرست شرکت غله ایلام گفت: با توجه به حجم بالای زوار و تأمین نان کافی در ایام منتهی به اربعین حسینی، ۱۵ هزار کیسه آرد توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی ایلام ذخیره سازی شده است.

علی رضایی سرپرست شرکت غله استان ایلام صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به پیش بینی حجم بالای زوار در ایام منتهی به اربعین حسینی در استان ایلام جهت تامین نان کافی این ایام تعداد ۱۵ هزار کیسه آرد توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام ذخیره سازی شده است.

وی افزود: سال گذشته در ایام اربعین ۱۰ هزار کیسه آرد به استان ایلام اختصاص یافته بود که با رایزنی های انجام شده در سال جاری این میزان به ۱۵ هزار افزایش یافت.

سرپرست شرکت غله استان ادامه داد:  همچنین در این راستا تمهیدات در تامین شکر، برنج و دیگر مایحتاج عمومی مردم و زوار اربعین صورت گرفته و ذخیره سازی به اندازه کافی انجام گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه، ۹۰ درصد مطالبات گندم کاران پرداخت و مابقی نیز به تدریج در حال واریز است، تصریح کرد: در استان ایلام تاکنون ۳۱۶ هزار تن گندم خریداری شده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سهمیه آرد استان ایلام بالا است و در سطح کشور، استان ایلام از نظر مصرف آرد دومین استان محسوب می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1414900

مهمترین اخبار ایران و جهان: