نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 11:39

بالغ بر ۸۰ کارت آمر به معروف در اردستان صادر شده است

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: در شهرستان اردستان بالغ بر۸۰ کارت آمر به معروف صادر شده که در حال افزایش است و حدود ۱۲۵ نفر از افراد در قالب گروه های تذکر لسانی فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح‌اله صنعتکار صبح دوشنبه در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر اردستان، اظهار داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر بهترین بندگان خدا بر روی زمین هستد و این دو واجب فراموش شده به نام امر به معروف و نهی از منکر هدف امام حسین (‌ع) است که قرار است انجام شود.

وی افزود: یک ستاد مرکز امر به معروف شهرستانی به ریاست امام جمعه و تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی در آن حضو دارند همچنین بعد از شورای اداری و تأمین شهرستان، مهم‌ترین ستاد به عنوان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان بالغ بر ۸۰ کارت آمر به معروف صادر شده که در حال افزایش است و حدود ۱۲۵ نفر از افراد در قالب گروه‌های تذکر لسانی فعالیت می‌کنند، سرکشی از ادارات و بانک‌ها را در حوزه عفاف و حجاب انجام دادیم.

سرهنگ پاسدار صنعتکار بیان کرد: طرح تذکر و حضور در آرایشگاه‌های زنانه با همکاری بانوان، فراجا و اداره صمت اجرا می‌شود و در مکان‌هایی که بیشتر موارد اعتراضی مردم را داریم حضور یافته و تذکر انجام شده همچنین ۴ پلمپ واحد صنفی در حوزه حجاب داشتیم.

وی یادآور شد: حدود ۸ تجمع مدافعان عفاف و حجاب در شهرستان و همچنین برگزاری یادواره شهدا بانو در زواره با همکاری معاونت امور بانوان فرمانداری و دیگر نهادهای مربوطه، طی یک‌سال گذشته در اردستان برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه‌های فصلی شهرستان برپا شده و خواهران پایگاه‌های بسیج و ستاد امر به معروف در آن فعالیت می‌کنند توزیع بالغ بر هزار و ۲۰۰ هدیه کوچک و بزرگ در حدود ۲۳ میلیون تومان انجام شده است.

صنعتکار اضافه کرد: بالغ بر ۶۰ مورد کارگاه عفاف و حجاب در پایگاه‌های بسیج و محلات اجرا شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419400

مهمترین اخبار ایران و جهان: