نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 13:10

ملت ما پرچم داران نهضت عاشورا هستند

نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو های مسلح گفت:اکنون ملت ما به عنوان پرچم داران نهضت عاشورا ثابت کرده است هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان پور، نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو های مسلح صبح یکشنبه در اجتماع بزرگ یاران حسین (ع) با حضور موکب داران استان ایلام اظهار کرد: جنگ تحمیلی دشمن با تجاوز به خاک ایران اسلامی، مردم بی گناه شهرها را مورد حمله قرار داد ولی زنان و مردان با کمترین امکانات از نظام در برابر تجاوز رژیم بعث عراق دفاع کردند و اکنون با استفاده از تجربه جنگ تحمیلی در اوج اقتدار هستیم و دشمنان جرات حمله به کشورمان را ندارد. 

وی افزود: ایران اسلامی در کنار اقتدار دفاعی، به اقتدار معنوی هم رسیده و برگزاری باشکوه حماسه‌ اربعین بیانگر اقتدار معنوی مسلمانان، شیعیان و مظلومان عالم از جمله جمهوری اسلامی و یک پدیده مردمی بی نظیر در سطح جهان است.

نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح تاکید کرد: اکنون ملت ما نیز به عنوان پرچمداران نهضت عاشورا ثابت کرده است هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی رود و لازمه مبارزه با استکبار جهانی در قوی شدن است و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار دارد. 

وی اضافه‌ کرد: اسرائیل و آمریکا آگاه هستند و در صورت هر گونه تحرک اشتباه، جمهوری اسلامی ایران حیفا و تل‌آویو را در کمترین زمان با خاک یکسان می کند. 

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور با بیان اینکه منطق ملت ما بر گرفته از اهداف قیام حسینی است، ادامه داد: امام حسین (ع) در برابر زور و تزویر سپاه یزید تسلیم نشد و شهادت و مرگ با عزت را به زندگی با ذلت و خواری ترجیح داد و در این مسیر خدایی به شهادت رسید. 

وی بیان کرد: راه و هدف انقلاب اسلامی همان مسیر تعالی بخش حرکت و قیام امام حسین (ع) است؛ مهمترین هدف قیام عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود؛ امروز نیز باید با احیای این فریضه واجب الهی در برابر ناهنجاری های موجود در جامعه احساس مسئولیت کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439888

مهمترین اخبار ایران و جهان: