نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 08:29

نمایش ایثار و روحیه جهادی راهداران آذربایجان غربی در میدان خدمت به زائران اربعین حسینی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تلاش های راهداران آذربایجان غربی را ستودنی دانست و گفت: راهداران آذربایجان غربی در محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین نشان دادند که می خواهند و می توانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی پروژه های اربعین با حضور مدیر کل بازرسی استان تلاش های راهداران آذربایجان غربی در محور های منتهی به پایانه مرزی تمرچین را جهادی برشمرد و گفت: راهداران آذربایجان غربی خدمت به زائران را خواستند و در این راه فعل توانستن را صرف کردند.

پیمان آرامون در رابطه با پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: رویکرد راهداران آذربایجان غربی در راستای آماده سازی برای تردد زوار حسینی در چند رویکرد تعریف شد که روکش محورهای اصلی و فرعی منتهی به مرز تمرچین رویکرد اول ما بود و در روزهای آینده کلیه پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید. 

به گفته این مقام مسئول در بحث ایمنی، اورهال ۱۰۰ کیلومتر از روشنائی محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار دارد و این پروژه در اکثر محور ها فعال بوده و هم اکنون روشنائی برخی محور ها اورهال شده و در حال بهره برداری است. 

وی خاطر نشان کرد: دومین رویکرد راهداری نیز افزایش ضریب ایمنی جاده های منتهی به مرز تمرچین بود که از سال گذشته در محور پیرانشهر به پایانه مرزی تمرچین ۲۰ نقطه حادثه خیز به طور قطعی حذف شده  و در راستای افزایش آگاهی از سطح جاده نیز خط کشی محور های مواصلاتی استان با محوریت محور های منتهی به پایانه مرزی تمرچین  با قدرت هرچه تمام تر ادامه دارد‌.

این مقام مسئول گفت: در محوطه داخلی پایانه مرزی تمرچین در ایده آل ترین حالت آماده میزبانی از زوار هستیم.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442944

مهمترین اخبار ایران و جهان: