نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 17:17

تصادف دو دستگاه سواری در ایلام یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت

معاون امداد و نجات هلال احمر ایلام گفت: تصادف شدید دو دستگاه سواری تیبا با سمند در محور دهلران به اندیمشک، یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

سجاد حیدریان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی تصادف شدید دو دستگاه سواری تیبا و سمند در محور دهلران به اندیمشک نجاتگران پایگاه امداد و نجات بیشه دراز مجهز به "ست نجات" به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم نجاتگران هلال احمر با مجهز به ست نجات و ابزار امدادی در همان لحظات ابتدایی حادثه خوشبختانه طی عملیات موفق اقدام به نجات راننده سواری تیبا کردند.

حیدریان ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم نیروهای هلال احمر استان ایلام با آمادگی کامل آماده خدمات رسانی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یادآور شد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در حادثه تصادف امروز در محور دهلران به سمت اندیمشک محدوده سه راهی موسیان یک کشته و دو نفر زخمی شدند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435944

مهمترین اخبار ایران و جهان: