نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 03:29

روایت درست و دقیق از سوی خبرنگاران جلوی تحریف را می‌گیرد

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: روایت درست و دقیق از سوی خبرنگاران جلوی تحریف واقعیت‌ها را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ چهارشنبه‌شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران در آب‌پخش اظهار داشت: آب‌پخش دارای تاریخچه‌ای درخشان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و باید نگاه بهتری به این شهر و نیازهای آن شود.

وی با اشاره به مصوبه سفر رئیس جمهور برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری آب‌پخش بیان کرد: حفظ و نگهداری مجتمع فعلی نیز یک ضرورت است و باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر تسریع در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در آب‌پخش بیان کرد: باید تلاش کنیم که اعتبارات مورد نیاز در این زمینه اختصاص یابد.

وی تعریف رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری در آب‌پخش را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که به صورت ویژه چنین رویدادهایی حمایت شوند.

افروغ در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جنگ روایت‌ها اشاره کرد و افزود: حوادث و رویدادهای مختلفی در جهان روی می‌دهد که بیانی که از آن موضوع بیرون می‌آید در اذهان می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه روایت درست و دقیق از سوی خبرنگاران جلوی تحریف را می‌گیرد خاطرنشان کرد: نقش روایت‌گری بر عهده خبرنگار است و می‌تواند نقش مهمی در افکار عمومی جامعه داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم گفت: باید این مسائل برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا شاهد افزایش امید در جامعه باشیم.

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و رفع مشکلات و کمبودها در آب‌پخش از مهمترین مطالباتی بود که توسط حجت‌الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آب‌پخش، جلیل رضایی رئیس شورای شهر و عبدالحسین شریفی نماینده فرهنگ و ارشاد آب‌پخش در این نشست مطرح شد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حسین دهقان خبرنگار فقید آب‌پخش، از خبرنگاران این شهر تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434988

مهمترین اخبار ایران و جهان: