نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 10:36

۱۹ دستگاه وسیله نقلیه پرخطر در شاهرود توفیق شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کشفیات فراجا در شاهرود، از برگزاری طرح تشدید با خودروها و موتورسیکلت‌های خطرآفرین خبر داد و بیان کرد: ۱۹ دستگاه موتور و خودرو در روزهای اخیر در شهر شاهرود توقیف شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای طرح مقابله با هنجار شکنی و همچنین برخورد با کسانی که در معابر شهر برای مردم ایجاد خطر می‌کنند، صورت گرفته است افزود: طرح تشدید برخورد با حرکات مخاطره آمیز موتورسیکلت سواران و رانندگان خودروهای متخلف طی هفته گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه ۱۶ موتور و سه خودرو در این طرح توقیف شدند، ابراز کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه حرکات نمایشی و پر خطر از سوی رانندگان وسایل نقلیه، با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کریمی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445288

مهمترین اخبار ایران و جهان: