نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 08:25

معابر مرکز شهر بوشهر بهسازی می‌شود/ ساماندهی بازارها

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بهسازی خیابان شهدا، بازار ماهی فروشان، بازار میوه فروشان و بازار صفا در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش سه‌شنبه شب در نشست با اتاق اصناف بوشهر با تسلیت حادثه تروریستی شاه‌چراغ اظهار داشت: بازار محور اصلی فعالیت‌های اقتصادی شهر و یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر بازار است.

وی با اشاره به پرداخت ارزش افزوده توسط بازاریان به شهرداری بیان کرد: دیدگاه ما در شورا این است که باید این‌مبلغ در خود بازار و در راستای بهبود شرایط و وضعیت بازار هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: ساماندهی مرکز شهر که طبق طرح تفصیلی باید پیاده رو و اختصاص مسیری برای حمل و نقل بار مغازه داران باشد یکی از برنامه‌های شورا و شهرداری است که مقرر شد با همکاری اتاق اصناف این طرح در راستای ساماندهی مرکز شهر عملیاتی شود.

نیک روش خاطر نشان کرد: در بودجه سال جاری مبلغ ۶ میلیارد میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی خیابان شهدا، بازار ماهی فروشان فروشان، میوه فروشان و صفا اختصاص داده شده و طرح اجرایی آن نیز آماده است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای بهتر طرح نشست با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط با بازار و بازدید میدانی به عمل آمده و امیدواریم با همکاری کسبه شاهد اجرای این طرح در راستای رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445044

مهمترین اخبار ایران و جهان: