نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 14:03

۲۱۴ هزار سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد

بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت ۲۱۴ هزار و ۲۳۶ مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان طی ۴ ماه امسال خبر داد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال جاری ۲۱۴ هزار و ۲۳۶ مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی ادامه داد: در این مدت بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محورهای شیروان فاروج با ۱۱ درصد تخلف و سه راهی ایرج سنخواست با ۷ درصد تخلف به ثبت رسید.

وی به فعالیت ۴۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان اشاره کرد و افزود: همچنین محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان با ثبت ۶ درصد تخلف از کل تخلفات سرعت، بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای را داشته است.

مشتری با بیان این که کمترین تخلفات سرعت در محور بجنورد - آَشخانه به ثبت رسید، گفت: بیشترین متوسط تردد روزانه طی تیر ماه در محور شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کمترین تردد در محورهای گراتی - صفی آباد و بالعکس و جاجرم - امیرآباد و بالعکس ثبت شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1415600

مهمترین اخبار ایران و جهان: