نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 00:24

امام جمعه سمنان: استعدادهای برتر ورزشی شناسایی و هدایت شوند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تدوین برنامه‌های بلندمدت در کنار برنامه‌های کوتاه‌مدت را برای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر ورزشی ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، با یادآوری افتخارات ساعی در میادین ورزشی بین‌المللی گفت: اینکه یک ورزشکار از سطوح پایین تمام مراحل را پشت سر می‌گذارد و به عالی‌ترین رده مدیریتی دست می‌یابد، امری ارزشمند است؛ چراکه از مشکلات و مسائل مختلف به‌طور کامل اطلاع دارد.

وی تدوین برنامه‌های بلندمدت در کنار برنامه‌های کوتاه‌مدت را برای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر ورزشی ضروری دانست و افزود: متولیان امر ورزش باید میزان تأثیرگذاری اقدامات خود در پرورش استعدادهای ورزشی را ارزیابی کنند؛ چراکه در برخی موارد علت اصلی موفقیت قهرمانان، تلاش و پشتکار خود ورزشکاران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب به جوانان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از جوانان سه امر تهذیب، تحصیل و ورزش را مطالبه می‌کنند که این امر از اهمیت ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حکایت دارد.

مطیعی توسعه ورزش را یکی از عوامل سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: حضور جوانان در میادین ورزشی از ورود این قشر به مسائل و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای جوانان خاطرنشان کرد: اگر زمینه رشد و تعالی جوانان را در حوزه‌های مختلف فراهم کنیم در پیشگاه خداوند متعال سربلند خواهیم بود.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1393888

مهمترین اخبار ایران و جهان: