نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:55

خبرنگاران گناوه تجلیل شدند

گناوه- آئین تجلیل از خبرنگاران با حضور مسئولان در فرمانداری گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه یکشنبه شب در این آئین با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت ید شهدا به ویژه شهید صارمی و شهدای رسانه اظهار داشت: در این شهرستان به خبرنگاران و مقوله خبر و خبرنگاری اعتقاد خاصی داریم و نگاه دوستانه و صمیمانه و نگاه همراهی است

احمد لیراوی افزود: با اعتقاد و نگاه خاصی که فرماندار شهرستان به خبرنگاران و خبررسانی و خبر دارند، خبرنگاران را مشاوران خود می‌دانیم.

وی گفت: خبرنگاران شهرستان مشکلات و مسائل متعددی را در شهرستان مطرح و به ما منتقل می‌کنند که ما تلاش می‌کنیم تا این مشکلات را پیگیری و رفع کنیم.

خبرنگاران گناوه تجلیل شدند

وی گفت: تا کنون چندین نشست با خبرنگاران توسط ادارات مختلف در این شهرستان برگزار شده و این نشست‌ها به منظور اطلاع رسانی مطلوب فعالیت‌های انجام شده در سطح شهرستان تداوم خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه بیان کرد: به منظور فعال شدن روابط عمومی‌های ادارات و ارتباط بیشتر با خبرنگاران شورای روابط عمومی‌ها تشکیل و چندین دوره آموزشی برای روابط عمومی‌های شهرستان برگزار شده است.

وی بیان کرد: نگاه و هدف مسئولان شهرستان خدمت، تلاش برای پیشرفت، عزت و سربلندی و توسعه شهرستان است و انتظار می‌رود که خبرنگاران شهرستان با همین دیدگاه در کنار ما باشند و به ما کمک کنند تا بتوانیم در کنار هم برای آبادانی و عزت و سربلندی و افتخار شهرستان گام برداریم.

لیراوی یادآور شد: شهرستان گناوه در حوزه نیروی انسانی دارای پتانسیل بسیار بالایی و باید همه در کنار هم این شهرستان را به سمت پیشرفت و توسعه بیشتر پیش ببریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441244

مهمترین اخبار ایران و جهان: