نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 08:03

پلمب 32 مرکز صنفی و عمومی از ابتدای امسال در قشم

23 واحد صنفی و 9 مکان عمومی در سطح شهرستان قشم بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی با دستور قضایی دادستانی پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم امروز با اشاره به پلمب ۳۲ واحد صنفی گفت: طی بازدید انجام شده توسط کارشناسان سلامت محیط و کار از واحد‌های صنفی و اماکن عمومی، ۲۳ واحد صنفی و ۹ مکان عمومی در سطح شهرستان قشم بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با دستور قضایی دادستانی پلمب شدند.

دکتر یاسر مرادی با تقدیر از بازرسین سایر ارگانها که با کارشناسان  شبکه بهداشت و درمان در زمینه بازدید از واحد‌های صنفی و اماکن عمومی همکاری داشته اند؛ افزود: 9  هزار و 651 بازدید توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم انجام شده است که 7 هزار و 52مورد آن از واحد‌های صنفی بوده است.

وی با بیان اینکه رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی اولین قدم در حفظ  سلامت است، عنوان کرد: 903 اخطار در بازدید‌های انجام شده کارشناسان به اماکن عمومی و واحد‌های صنفی داده شده است که بدلیل عدم توجه به اخطارهای صادر شده ۳۲ مورد به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

دکتر مرادی بیان کرد: در راستای تامین سلامت عموم مردم ۷۹ نمونه مواد غذایی و ۵۵ نمونه آب از سطح شهرستان جمع آوری و به مرکز آزمایشگاهی ارسال شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1400244

مهمترین اخبار ایران و جهان: