نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 12:04

نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح شد

نمایشگاه کتاب از 14 تا 27 مردادماه در فرهنگسرای شهرکرد دایر است، در این نمایشگاه قریب به 50 هزار جلد کتاب با موضوع کودک و نوجوان، دفاع مقدس، روانشناسی، رمان و مذهب وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد گفت: امروز با مشارکت بخش خصوصی برای اولین‌‌بار شاهد برپایی نمایشگاه کتاب با این وسعت هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قریب به ۴ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه وجود دارد، افزود: بین ۱۰ تا ۱۵ جلد از هر کتاب در نمایشگاه وجود دارد و بعد از اتمام موجودی نیز با مشارکت بخش خصوصی تامین خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه وجود دارد، یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۴ مردادماه تا ۲۷ مردادماه دایر خواهد بود، عمده کتاب‌ها در این نمایشگاه مربوط به حوزه دفاع‌مقدس، رمان، مذهب و کودکان است.

وی گفت: در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی نهادهای مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند، مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با توجه به وظایف ذاتی خود در تولید کتاب و حمایت از نویسندگان استان فعالیت می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۷۰ عنوان کتاب با عناوین مختلف در استان به چاپ رسیده است، حمایت‌‌های حداقلی سال گذشته در این راستا انجام شد که در امسال ارتقا پیدا می‌کند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428600

مهمترین اخبار ایران و جهان: