نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:53

نخبگان و افرادی که انگیزه خدمت دارند وارد عرصه انتخابات شوند

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: کسانی که توانایی خدمت گذاری دارند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز نماز جمعه به روز مقاومت اسلامی و روز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش صهیونیستی گفت: یکی از فجیع‌ترین جنایت علیه بشریت در نوار غزه بود. در این جنایت تاریخی ارتش رژیم صهیونیستی یک منطقه کوچک را در گوشه سرزمین فلسطین محاصره و اقدام به کشتن مردم و تخریب منازل و تأسیسات شهری کردند.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه این پیروزی در جای خود دارای نکته‌ها و پیام‌های مختلف است، افزود: از اهالی رسانه در روز خبرنگار انتظار می‌رود که برای ماندگاری و نیز روشنگری افکار عمومی دنیا با بهره گیری از ابزار اثر گذار رسانه و هنر، در تبیین ابعاد گوناگون جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی به وظایف خود عمل کنند.

وی یادآور شد: اگر این مقاومت‌ها در هر زمانی وجود داشت و خبرنگاران آن روز بصیر بودند ما در سال ۱۳۴۵ شاهد جدایی بحرین از ایران در سکوت خبری به دستور شاه نبودیم.

امام جمعه ساوه گفت: یکی از محورهای جنگ ترکیبی پروژه تطهیر پهلوی و تحریف اتفاقات غمبار آن دوران خفت بار است.

وی یادآور شد: پس از تقویت روزافزون نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، سیاست تطهیر پهلوی برای زدودن دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمرنگ کردن نفوذ آن در سطح منطقه در دستور کار جبهه داخلی و خارجی دشمن قرار گرفته است.

حجت الاسلام رحیمی افزود: پیشروی این سیاست به گونه‌ای بوده که مقابله با آن به ضرورتی آشکار برای جبهه انقلاب اسلامی تبدیل شده است و رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این تهدید فرهنگی و تاریخی هشدار داده اند.

امام جمعه ساوه با اشاره به نام نویسی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در مرحله پیش ثبت نام اضافه کرد: مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت خود و جامعه از ارزشهای مسلم دین مبین اسلام است.

وی افزود: انتظار می‌رود افرادی که تعهد و تخصص دارند و دلسوز جامعه و انقلاب هستند و توانایی دارند ثبت نام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436988

مهمترین اخبار ایران و جهان: