نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 13:42

اختصاص یک دستگاه آندوسونوگرافی به دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: یک دستگاه پیشرفته آندوسونوگرافی به ارزش ۵۲ میلیارد ریال در راستای ارتقای خدمات درمانی در استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن براتی‌زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: یک دستگاه پیشرفته آندوسونوگرافی به ارزش ۵۲ میلیارد ریال در راستای ارتقای خدمات درمانی در استان اختصاص یافت.

وی گفت: دستگاه آندوسونوگرافی یکی از تجهیزات مورد نیاز در استان بود که با پیگیری‌ها و درخواست صورت گرفته، معاون توسعه وزیر بهداشت با این درخواست موافقت و این دستگاه با اعتبار ۵۲ میلیارد ریالی که تماما از سوی وزارت بهداشت تأمین اعتبار شده است به صورت رایگان به دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته، تاکنون دستگاه‌ها و تجهیزات بسیاری از جمله دستگاه شتاب دهنده خطی وارد استان شده است و تجهیزات بسیاری نیز در مرحله ورود به استان قرار دارد تا توسعه تجهیزات پزشکی و تخصصی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان در استان شتاب بگیرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438188

مهمترین اخبار ایران و جهان: