نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 14:01

دستگاه‌های اجرایی لرستان آمار اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان آمار اشتغال ایجادشده را در سامانه رصد ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان اظهار داشت: ارزیابی اشتغال ایجادشده توسط دستگاه‌های اجرایی در سال 1401 و مطابقت آن با انتظارات به‌عنوان اولین دستور کار بررسی شد.

وی ضمن اشاره به ارزیابی اشتغال ایجادشده در دستگاه‌های اجرایی از ابتدای امسال اظهار داشت: چرایی مشکلات دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال تعهدشده و عدم صدور مجوزهای کسب‌وکار در برخی موارد به‌‍صورت مبسوط در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موارد اشتغال داشته‌اند، اما برخی از آن‌ها به‌دلیل عدم ثبت در سامانه رصد هنوز در عدد صفر محاسبه می‌شوند و مادامی که نتوانند اشتغال‌های ایجادکرده را در این سامانه ثبت کنند جزو آمار اشتغال محسوب نخواهند شد.

وی در مورد درگاه ملی صدور مجوزها بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز نتوانسته‌اند مجوزهای خود را از طریق این درگاه صادر کنند که در جلسه امروز قوانین مربوط به آن و پیامدهای عدم صدور از طریق درگاه به‌صورت جامع برای مدیران دستگاه‌های اجرایی تشریح شد.

ابراهیمی گفت: مدیرانی که هنوز نتوانسته‌اند عملکرد خود را در سامانه رصد ثبت و برای صدور مجوزهای کسب‌وکار از طریق درگاه صدور مجوزها اقدام کنند موظف شدند ظرف 15 روز آینده موانع موجود را مرتفع و در جلسه آینده گزارشی را ارائه کنند.

انتهای پیام/ 644

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1418144

مهمترین اخبار ایران و جهان: