نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 15:46

کشف مواد اولیه آرایشی وبهداشتی قاچاق در اشتهارد

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۹۸ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اشتهارد خبر داد.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد پس از دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و دپوی مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد، پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۹۸ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک مثبته گمرکی دپو شده بود، تصریح کرد: ارزش کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شد، افزود: کالاهای مکشوفه پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمان قاچاق و مخلان اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1401788

مهمترین اخبار ایران و جهان: