نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 13:16

گزارش روزانه بورس ۳ مرداد/ بند بازی شاخص کل با کانال ۲ میلیون واحدی

شاخص کل بازار سهام، همچنان در مرز کانال ۲ میلیون و احدی گیر کرده است و به نظر می رسد فعلا نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد و با توجه حجم پایین معاملات، اکثر سهام در محدوده ی صفر تابلو معامله می شدند و به طور کلی بازار نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش داشت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افت 1300 واحدی به ارتفاع 2 میلیون واحدی رسید.  اما شاخص کل هم‌وزن با رشدی جزئی به ارتفاع 711 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «حکشتی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «آریا» و «خدیزل» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خودرو»، «شپنا» و «شهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 3 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد 300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 90 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 211 نماد در محدوده مثبت و 201 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 169 نماد در محدوده مثبت و 136 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1405444

مهمترین اخبار ایران و جهان: