نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 13:20

بیانیه امام جمعه کرمانشاه درپی تعرض به خانواده شهیدمدافع حرم

کرمانشاه- در پی هتک حرمت به خانواده معظم شهید مدافع حرم بیانیه شدید الحنی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی هتک حرمت به خانواده معظم شهید مدافع حرم بیانیه شدید الحنی از سوی آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صادر شد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

تعرض و ورود به عنف به حریم بیت شهید مدافع حرمی که جانش را در قربانگاه دفاع از حریم آل الله (ع) ارزانی بقای اسلام و انقلاب کرده و اقدام سبوعانه، هتک آمیز و حرمت ناشناسانه فردی ساختار شکن علیه همسر مکرم ایشان که به دلیل عمل به فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم واقع شده موجی از تالم و تأثر را به دنبال داشته است.

ضمن ابراز انزجار قلبی از این واقعه‌ی شنیع، نکاتی را لازم به تذکر جدی می‌داند:

۱_ دستگاه قضائی با درک صحیح از فرض پیش آمده قاطعاًنه این ضایعه را بررسی کرده و ضمن اعمال مراتب قانونی، هتاکان را به سزای عمل خود رساند، همچنین ضرورت دارد این برخورد محکم قانونی به نحو شایسته به اطلاع افکار عمومی و دل‌های جریحه دار برسد.

۲_ نیروی انتظامی با هوشیاری هرچه تمام تر کیان عفت عمومی را بیش از پیش پاسداری کند و با التفات و ملاحظه‌ی حفظ حرمت ماه عزای سید الشهدا سلام الله علیه با پشتوانه‌ی قانون و نیز خواست قلبی مردم شریف و مؤمن استان با حرمت شکنان، هنجارگریزان، مروجان برهنگی و مبلغان فرهنگ منحط غرب برخورد قاطع داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426744

مهمترین اخبار ایران و جهان: