نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 09:37

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا، آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 427 میلیارد ریال تکمیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا، آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 427 میلیارد ریال تکمیل شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در این طرح بیش از 48 کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال احداث شد.
وی ادامه داد: برای توسعه آبرسانی به این مجتمع همچنین 36 کیلومتر خط انتقال با اعتباری معادل 180 میلیارد ریال احداث گردید.
جزء قاسمی بیان داشت: احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیتی معادل یک هزار و 500متر مکعب و با اعتبار 60 میلیارد ریال، از دیگر بخش‌های این پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان خدابنده است.
این مسئول تاکید کرد: عملیات استانداردسازی و نصب انشعابات به تعداد یک هزار و 430 فقره نیز با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال، طی این طرح انجام و روستائیان زیر پوشش مجتمع زاغج از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.
وی اعلام کرد: با آبرسانی به مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده، جمعیتی افزون بر 12 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.
جزء قاسمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مجتمع، کار آبرسانی به 60 روستای دیگر در شهرستان خدابنده نیز در حال انجام است.

پیان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426344

مهمترین اخبار ایران و جهان: