نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 10:35

فرمانده انتظامی فارس: پلیس در برخورد با هنجارشکنان با کسی تعارف ندارد

سردار حبیبی با تاکید بر اینکه برخورد با هنجارشکنان برای پلیس در اولویت است، گفت: پلیس در برخورد با هنجارشکنان با کسی تعارف ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به حادثه تلخ نارنجستان قوام شیراز اظهار داشت: این حادثه دل همه را به درد آورد و وقتی خبر به پلیس رسید با اینکه فرد ضارب از مجموعه قوام خارج شده بود، به سرعت شناسایی و دستگیر شده و تحویل مقامات قضائی شد.

وی افزود: با توجه به اقدام خلاف قانونی که فرد ضارب انجام داده بود  و مطالبه مردم هم بود دستگاه قضا با جدیت مقابل وی ایستاد و او روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه شخصا به دیدار بانوی آمر به معروف رفته است، گفت: شخصا خدمت این بانو رسیده و از اقدام او تشکر کردم و وی هم ار حمایت مردم و اقدام سریع پلیس بسیار خوشحال و راضی بود.

وی همچنین با اشاره به حمایت مردم شیراز از این بانوی آمر به معروف گفت: مردم با غیرت شیراز در حمایت از این بانو مقابل باغ نارنجستان تجمع کرده و به هنجارشکنان هشدار دادند.

سردار حبیبی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر فردی به فرد دیگر در سطج جامعه تعدی کند با برخورد قاطع پلیس رو به رو می‌شود و پلیس از آمرین به معروف و ناهیان از منکر دفاع کرده و افتخار می کند که مردم طبق دستور شرع و قانون به این وظیفه عمل می کنند.

او با بیان اینکه تعداد افراد هنجارشکن و افرادی که رفتارهای دور از عقل انجام می دهند بسیار کم است، گفت: هرکس در هر لباسی و با هر اسمی بخواهد این رفتار را بکند با او برخورد می کنیم و هیچ اغماضی در کار نیست.

سردار حبیبی در پایان گفت: مردم با پیام های محبت آمیز خود از برخورد پلیس با این هنجارشکن تشکر کردند و ما نیز به این خاطر به خودمان می بالیم و این را وظیفه خود می دانیم.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425244

مهمترین اخبار ایران و جهان: