نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 23:12

هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی یکی از ارکان اصلی فدراسیون است

تبریز - رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به پیشرو بودن هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی در گذشته، گفت: هیئت ژیمناستیک استان یکی از ارکان فدراسیون می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عابد حقدادی عصر یک شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی با تقدیر از پیشکسوتان این رشته در استان افزود: پتانسیل‌های مربوط به نیروی انسانی در آذربایجان شرقی بسیار غنی بوده و مربیان و ورزشکاران بسیار خوبی به جامعه ژیمناستیک معرفی شده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با تقدیر از برگزار کنندگان مجمع انتخاباتی ژیمناستیک آذربایجان شرقی عنوان داشت: این مجمع یکی از منظم ترین مجمع‌های انتخاباتی فدراسیون بود که در همین زمینه به رئیس جدید هیئت استان تبریک می گویم.

حقدادی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی یکی از ارکان مهم ژیمناستیک کشور است و امیدواریم این استان بازهم مثل گذشته بتواند در این رشته پیشرو باشد و شاهد حضور ورزشکاران استان در میادین مختلف باشیم.

حبیب ستوده نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان استان یادآور شد: خوشبختانه تکلیف هیئت ژیمناستیک استان بعد از ۲۳ ماه مشخص و رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی توضیح داد: قطعاً بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی رئیس جدید هیئت کار دشواری را خواهد داشت و امیدوارم به سرعت با برنامه ریزی ها مشکلات چند وقت اخیر را جبران کنند.

ستوده نژاد اذعان داشت: امیدوارم رئیس جدید هیئت توجه ویژه ای به شهرستان‌ها داشته باشد و کلاس‌های دانش افزایی و کارگاه‌های آموزشی را تشکیل دهد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های نورالدین الفدا سرپرست هئیت ژیمناستیک استان و حمید بخشایی رئیس اسبق هیئت ژیمناستیک استان با اهدا لوحی از طرف سرپرست فدراسیون تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی امروز یکشنبه ۲۵ تیرماه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و هادی رضایی چهار سال به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان شرقی انتخاب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364544

مهمترین اخبار ایران و جهان: