نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 08:57

وقوع ۲ سانحه رانندگی با ۲۰ مصدوم در زنجان

رئیس اورژانس استان زنجان از وقوع دو سانحه رانندگی در روز گذشته خبر داد و گفت: این دو حادثه ۲۰ مصدوم داشته که بعد از اقدامات پیش‌بیمارستانی برخی از آنها به بیمارستان منتقل و تعدادی هم از انتقال منصرف شدند.

داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ارسال گزارش تصادف دو دستگاه خودروی مینی‌بوس و یک دستگاه پراید در میدان فرهنگ به اورژانس خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۸ و هفت دقیقه روز گطذشته ثبت شد.
رئیس اورژانس استان زنجان تعداد مصدومین برخورد مینی‌بوس و پراید را 12 نفر اعلام کرد‌.
 وی به اعزام 3 کد (کدهای فرهنگ، روزبه، اشراق) به محل سانحه تصادف اشاره و تصریح کرد: 10مصدوم حادثه بعد از اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی انتقال داده شدند و دو مصدوم از انتقال به بیمارستان امتناع کردند.
تقیلو دیگر سانحه تصادف گزارش شده را برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه پراید، سمند و پژو 405 عنوان کرد و افزود: محل وقوع این حادثه کیلومتر 61 اتوبان زنجان به تبریز و زمان گزارش آن ساعت ۲۲ شب گذشته بود.
رئیس اورژانس استان زنجان به مصدومیت هشت نفر در برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو اشاره کرد و گفت: هشت مصدوم حادثه از انتقال به بیمارستان با رضایت شخصی امتناع کردند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1371188

مهمترین اخبار ایران و جهان: