نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 10:47

۱۷ مرداد روز آگاهی بخشی و پاسداری از حقیقت است

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: ۱۷ مرداد روز خبرنگار، فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت، خستگی نمی‌شناسند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: در روزگاری که بدخواهان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری مغرضانه به نبردی جدی و مستمر با حقیقت برخواسته‌اند، نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر این امواج و تخریب، دروغ و فریب، بیش از همیشه مهم است.

در ادامه این پیام آمده است: روایت حماسه و جهاد تبیین جز اصلی قیام عاشوراست، حضرت زینب (سلام الله علیها) و حضرت امام سجاد (علیه السلام) راویان و خبررسان‌های اصلی این واقعه مهم هستند.

امروز نیز دنیای رسانه‌ای تحولات و تغییرات سریعی را رقم زده و روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه به شکل‌های مختلف از این گونه رسانه‌ها برای انجام کار حرفه‌ای استفاده می‌کنند.

صداقت و واقع نگاری، امید آفرینی و اعتماد زائی، رعایت عدل و انصاف و سودمندی برای جامعه، واجد اهمیتی وافر است و تأثیر گذاری مثبت تلاش شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه، رهین آن خواهد بود.

شما راویان پیشرفت و آبادانی در گستره جغرافیایی استان آذربایجان غربی مسؤولیتی بسیار خطیر عهده دار هستید.

روایت درست تلاش‌ها و نقد دلسوزانه کارکردها می‌تواند بسترساز جبران عقب ماندگی‌ها و کمک به توسعه‌ای پایدار باشد.

خادمان مردم در دولت مردمی همه تلاش خود را بکار بسته‌اند تا امید و رفاه را برای ساکنان این خطه از ایران عزیز فراهم سازند و انجام این وظایف، جز با نقش آفرینی رسانه‌ها و همراهی و همکاری خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی میسر نمی‌شود.

در روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد راویان و خبرنگاران عظمت اسلام و ایران و تبریک این روز عزیز، برای همه اهالی رسانه موفقیت در ادای مأموریت خطیر خبری و تبیینی را آرزومندم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431700

مهمترین اخبار ایران و جهان: