نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 00:39

کارخانه پارسیلون ٢۵ مرداد رسما وارد مرحله واگذاری می‌شود

استاندار لرستان در جلسه هیات واگذاری کارخانه پارسیلون خرم‌آباد با اعلام روز بیست و پنجم مردادماه به عنوان تاریخ اولین نوبت آگهی مزایده پارسیلون،، گفت: نوبت دوم انتشار آگهی مزایده پارسیلون هشتم شهریور منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلسه هیأت واگذاری کارخانه پارسیلون خرم‌‌آباد روز دوشنبه در دفتر شرکت آتیه دماوند به عنوان سهام‌دار عمده این کارخانه، در تهران برگزار شد. 

فرهاد زیویار استاندار لرستان در این جلسه با اعلام روز بیست و پنجم مردادماه به عنوان تاریخ اولین نوبت آگهی مزایده پارسیلون، عنوان کرد: هدف از واگذاری این کارخانه، جذب سرمایه گذاران توانمند است که بتوانند این مجموعه مهم اقتصادی را احیا و رونق گذشته خود برگردانند.

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد ضعیف سرمایه گذاران قبل طی جلسات متعدد تلاش کردیم که تمامی موانع و مشکلات فرآیند واگذاری آن را مرتفع کنیم.

استاندار ادامه داد: در این راستا و از زمان آغاز دولت سیزدهم پیگیری‌های متعددی را انجام دادیم که امروز به بار نشست.

زیویار گفت: هشتم شهریورماه آینده برای زمان نوبت دوم آگهی مزایده این کارخانه تعیین شده است.

وی با اشاره به پیشینه مهم اقتصادی کارخانه پارسیلون در استان، عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش‌ها بر این است که این مجموعه به یک منطقه اقتصادی ویژه تبدیل شود.

استاندار اظهار کرد: احیای مقتدر کارخانه پارسیلون ضمن بالا بردن نرخ تولید و صادرات استان می‌تواند با ایجاد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی در پیشرفت و توسعه استان نقش بسزایی داشته باشد.

بر پایه این گزارش جلسه هیات واگذاری کارخانه پارسیلون به ریاست استاندار لرستان و با حضور ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیر کل صمت و مدیرعامل شرکت آتیه دماوند (به عنوان سهامدار کارخانه) در دفتر شرکت آتیه دماوند برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431400

مهمترین اخبار ایران و جهان: