نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 08:58

اصحاب رسانه باید تفکر انقلابی و بسیجی داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: انتظار داریم در جنگ شناختی که امروز با آن سر و کار داریم اصحاب رسانه تفکر انقلابی و بسیجی داشته باشند.

سیعد جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حاشیه آیین روز خبرنگار که توسط بسیج رسانه کشور برگزار شد، با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی پیشقراول عرصه جنگ شناختی هستند، گفت: روز خبرنگار فرصتی است تا بتوانیم ضمن قدردانی از جایگاه اصحاب رسانه، به تبیین اهداف و نقشه راه خود بپردازند.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای که از سوی معاندین علیه باورهای دینی به راه افتاده است، اضافه کرد: در روزهایی که دشمن با جنگ شناختی و هجمه رسانه ای روی ذهن مخاطب اثر می‌گذارد و به دنبال القاء تفکرات خود بر مردم است، خبرنگاران باید علاوه بر تخصصی که دارند، تفکر انقلابی و بسیجی داشته باشند. 

وی تصریح کرد: بسیج رسانه کشور با بصیرت افزایی توانسته در راستای آگاهی و روشن گری مردم قدم بگذارد و نقش اساسی داشته باشد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم در استان البرز به واسطه اقدامات سازنده و همایش‌های تبیینی سازمان بسیج رسانه کشور همگام با دیگر مجموعه‌های اطلاع رسانی از جمله خانه مطبوعات قدردانی کرد.

وی افزود: بدون شک در پیچ تاریخی نظام، پیشقراولان حوزه رسانه و خبر می‌توانند به عنوان رکن چهارم دموکراسی، معادلات را به سود نظام تغییر دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431588

مهمترین اخبار ایران و جهان: